Thursday, March 3, 2011

Stok Emasku......




Assalamualaikum............
    Apa khabar kengkawan?...mudah2an sihat hendakye yer....korang ada nampak gambau kat atas tu x?...hehehehehe...tu le gambau stok emas yang aku ada sekarang...tu pun kalo x di Ar-Rahnu kan le...hehehehe...kalo korang tgk gambau tu,ada beberapa jenis dinar yg menjadi koleksi aku...dan ada gak dirham dari pelbagai jenama....nanti aku akan upload gambau tu satu persatu...aku sebenarnya xder ler nak memilih emas atau perak dari syarikat lelain tapi aku ni sejak dah ada emas dan perak nie aku dah jadi cam pengumpul plak...hehehehehe...kat kotak tu ada dinar dr PG,dinar Kelantan,dinar Restu n dinar Darul Takzim...utk makluman semua,dinar2 tersebut aku dapat dr agen2 atau pengumpul emas dan perak gak...cthnyer dinar Kelantan n dinar Darul Takzim tu aku beli dari che`gu Azrul blog dia adalah www.auraaurum.com,utk dinar Restu dan dirham kelantan,dirham Wakala Induk Nusantara (WIN) dan Dirham Restu tu lak aku beli dr En.Mohammad Ameen dr Shah Alam....Secara automatiknya diorang nie semua dah jadi kawan aku dah...byk gak aku sembang ngan diorang ni tentang emas dan perak...diorang ni kira orang lama le dlm emas dan perak nie...hehehehehehe...ok le wat masa nie....Wassalam...

P/s: Korang jamu le mata korang ngan stok2 yang aku ada nie ek...hehehehe...kalo korang nak beli ngan aku pun bleh...hanya perlu telepon saje aku dengan mendail 019-7360188 dan bercakap dengan Abdul Hardy...hehehehehe...

Dinar Restu

Dinar Darul Takzim

Dirar Kelantan

Dinar Public Dinar

Dirham Wakala Induk Nusantara (WIN)

Dirham Restu

Dirham Kelantan

Syiling Emas 10g Bunga Raya

Jongkong Emas 20g Public Gold


Kepada kengkawan yang nak beli atau nak lock emas ngan aku pun bleh jek......hehehehehe...









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...