Friday, March 4, 2011

Menimba ilmu Dinar n Dirham (DnD)

Assalammualaikum.......
   Apa khabar kengkawan.....sihat kaa semuanya....emm...aku camnie ler...dok sibuk g bank arini...naper g bank yek?...hehehehe...aku g bank bkn sbb ttg biz emas le tapi g bank sebab temankan isteri tersayang g wat cek utk bayor duit baki beli umah lain...hehehehe...baru2 nie aku ada deal ngan opismate aku ttg penjualan apartment dia kat melaka nun...hehehehe...kira lani aku dok main emas ngan hartanah la ek...hehehehe...biasa le beb,kalo ada peluang n rejeki jangan le lepaskan plak...hehehehe...aku beli apartment opismate aku tu siap dpt penyewa lg tu...hehehehe....rejeki...syukur2 alhamdulillah...rejeki Allah bagi....ok sambung plak cite ttg bank tadi...aku ingatkan pagi tadi dah bleh kasi settle ini kes...rupa-rupanyer x bleh gak....kena wat cek baru le plak sebabnya lawyer bagi nama seller tu silap...hampassss tol punyer lawyer nie....heheheheehe....tapi xper,ini skit punyer hal le bro...hehehehe...ptg g bank balik mau kasi settle tapi x dpt gak sbb owner cek kena settlekan sendiri...hehehehe...apa laaa.....dah jd 2-3 keje plak...hehehehe....cek tu isteri aku yang wat pagi tadi jadi petang tadi aku cuba le nak kasi settle tapi officer tu bagitau kena isteri aku gak yang wat baru....huhuhu...mmg hampassss le ini lawyer...hahahahaha....

Berbalik plak pada cite emas...hehehehe...dua hari lepas aku ada beli satu buku ttg DnD dari bro khuzai....cerita ttg penerimaan DnD di Malaysia nie...dua hari lepas order semalam sudah sampai....nanti aku letak gambau buku tu ek...wat masa nie aku cuma dapat belek2 mukasurat depan n belakang jek...hehehehe...maksudnya kat sini aku cuma tgk kulit buku tu jek arrr....heheheehehhe...ok xper,nanti aku dah baca aku akan kongsikan ilmu tu kat blog aku nie ek...tunngggguuuu.....ok,korang kasi tengok ini buku...kalo mahu order kasi bagitau aku ek...aku bleh tulun order kat bro khuzai....Wassalam....

Ilmu yang menarik untuk di kongsi bersama.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...