Sunday, March 6, 2011

Maklumat Penting.....

Assalamualaikum........
                 Hujung minggu tanpa aktiviti membuatkan aku meng`update blog aku yang tak seberapa nie...hehehe...kali nie aku nak kongsikan info ttg nak amik (bahasa Johor tu...) emas kat branch/opis Public Gold(PG).Kat bawah nie aku ada sertakan satu jadual untuk amik emas.Pada semua dealer dan Master Dealer perlulah mengikut jadual tersebut agar pengoperasian amik emas nie berjalan lancar....kalo dulu untuk amik emas nie dalam 2 minggu selepas kita lock baru boleh dapat tapi sekarang nie PG telah memudahkan pada semua iaitu selepas saje lock dan membuat pembayaran penuh  dapat Purchase Order/Sales Order plak  5 hari(Emas Jongkong dan Syiling) dan 3 hari(Dinar dan Perak) selepas itu boleh le datang amik di opis PG.Baru2 nie ramai gak Dealer dan Master dealer yang mengadu domba sebab pada tarikh yang dijanjikan nak g amik emas kena beratur panjang dan berjam-jam lamanya kena tunggu.Aku nak bagi Tips skit (tips ni aku dapat dari otai2 emas yang lain) pastikan anda membuat pembayaran penuh dahulu selepas lock,bila dah hampir sampai pada tarikh amik emas tu pastikan telefon dulu opis PG dan tanya status emas anda lepas tu buat temujanji ngan pegawai di PG untuk amik emas anda tu pada tarikh,jam dan pegawai saper yang incharge....pastikan wat temujanji dulu yer kengkawan agar memudahkan untuk amik emas anda tersebut....
                Sekian....Wassalam.....   

Anda Senang PG Pun Senang...hehehe....

.
Jadual Amik Emas Yang Terbaru Dari PG:.......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...