Wednesday, March 2, 2011

Harga emas semakin tinggi.......

Assalammualaikum.....
    uih.....rasanya dah lama aku x update blog nie...terbatas waktu sebenarnya...hehehehe...kepada sesiapa yang telah membeli emas,aku ucapkan tahniah...kepada yang belum lagi mgkn belum berkesempatan lagi tu kot...hehehehe...kepada kengkawan yang lain jgn le jadikan emas ini sebagai batu loncatan untuk mengecapi kekayaan dengan serta merta...kekayaan yang dikejar sehingga mengorbankan orang lain dan juga terlupa plak nak bayar zakat....zakat itu wajib hukumnya bila dah cukup haul dan nisab....jgn terleka yer kengkawan....cukup le sekadar sepatah dua kata ini...ini pun sebagai peringatan kepada aku gak...hahahha...ok le kengkawan..aku chow dulu...Wassalam.....

P/s:...sebelum tu layan dulu harga emas yg telah melonjak nie..sempat gak aku snap gambau kat web PG kul 4.30pg td..huhuhu....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...