Monday, March 7, 2011

Buat keje dua kali....

Assalammualaikum......
             Apa khabar kengkawan semua....sihat hendaknya...Alhamdulillah....Hari isnin nie (Monday blues)...huhuhu..rasanya semua akan kata yang keje pada hari isnin nie amat bosan....yela mana tak bosannya sebab baru jek cuti dua hari kan hari sabtu dan ahad aritu...hehehehe...jadi perasaan nak g keje pada hari isnin nie agak lemah longlai....lain le sesiapa yang bekerja sendiri tu....aku pepagi tadi dah bosan yang amat sangat...Naper?...sbb keje yang aku dah siapkan pada hari jumaat tu rupa2nya ada lagi yang tertinggal...kiranya kena wat keje dua kali le nie...hehehehehe...tapi takper,semua masalah ada penyelesaiannya...
            Jadi ptg tadi sambil2 wat keje tu ada le jeling2 skit pada harga emas...hehehehe...boleh tahan gak harga emas harini...melonjak agak tinggi le gak....hehehehe...saper yang dah beli emas tu mesti tersenyum lebar....kepada yang belum beli lagi tu dan ada le duit fiat yang terlebih bleh le beli emas....nak beli ngan saper ek?...huhu...beli le ngan aku apalagi...hehehehehe....camner caranya?...senang jek,sesiapa yang nak beli tu bleh le lock harga emas ngan aku di talian 019-7360188....skarang ni pun nak dapat stok dah x tunggu lama dah.....apalagi....boleh le tepon utk lock atau beli jek ngan aku nie...hehehehehe....
           Stok yang ada di tangan:.....


             1)10 keping X 1 Dinar
             2)2 biji X 20gram jongkong emas
       *Jualan mengikut harga semasa (Berdasarkan Web PG)


P/s:Stok tu utk sesiapa yang nak cepat bleh jek tepon aku...COD kawasan Melaka...Luar Melaka bleh jek Pos...utk pos hanya tambah saje RM10....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...