Wednesday, March 9, 2011

Hati Ada Manyak Sinang......

Assalammualaikum......
              Apa khabar kengkawan....mudah2an sihat hendaknya.....
              Arini hati aku ada manyak sinang arr.....sbb aper tu?...hehehehe...kalo korang ada baca entry aku yg lepas mgkn tahu le sbb apa kan...hehehehe...sebabnya keje yang aku wat dua kali tu akhirnya diterima bos aku...hehehehehe...Alhamdulillah syukur.....lps nie bleh contact supplier utk hantar barang.....hehehehe...selesai keje aku...hehehehehe....
              Cite emas le plak kan....mulai smlm harga emas tlh jatuh skit.....mlm nie dijangka akan naik kembali....huhuhuu....Alhamdulillah le kalo cenggitu.....sesiapa yang nak order emas ngan aku bleh le tepon aku ek....aku ada gak stok kat tangan nie....10kpgx1dinar dan juga 2kpgx20g.....beli le emas sebelum harganya meningkat naik....sbb apa kena beli skarang?...sbb bila harga dah naik,jika anda jual anda akan untung...x jual pun untung gak...simpan le emas sebagai portfolio pelaburan anda.....kalo ada duit lebih tiap2 bulan tu bleh le wat beli emas sebagai simpanan....tapi igt yer kengkawan beli le emas dlm bentuk fizikal kerana pelaburan emas dlm bentuk fizikal lebih menguntungkan......beli emas dpt le emas yer bkn dpt buku atau penyata.....
             Lagi satu aku nak igt kan korang,jgn le beli emas lepas tu syok jek g Ar-rahnu kan....fikir dulu sebelum bertindak....jgn melulu tau....ok le wat masa nie....aku chow dulu ek...Wassalam.....




Emas yg ada di tangan ku:...


                            10kpgx1dinar dan juga 2kpgx20g
                             (harga ikut Web Public Gold)


P/s:Dealer yang diiktiraf PG bleh Nego lagi harga...kita kongsi komisen....hehehehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...