Sunday, March 6, 2011

Seminar Emas

Assalammualaikum......
             Apa khabar kengkawan?...mudah2an sihat hendaknya.....ok,kali ni aku nak posting skit ttg seminar emas yang akan diadakan di Melaka.Seminar celik emas nie adalah asas kepasa sesiapa yang berminat untuk bermain atau melabur dalam pelaburan emas ini...speaker seminar ini adalah Master Dealer Tuan Aminullah bin Zainal Abidin yang diadakan pada setiap hari Khamis jam 8.30-10.30 malam di Nisa Photo Taman Rambai Harmoni,Bukit Rambai...nanti aku akan lampirkan sekali info ttg seminar nie yang aku dapat dari website Public Gold ek....kepada sesiapa yang ingin mengikuti seminar ini boleh le berhubung terus dengan En. Aminullah....
          Ok le,rasanya hanya tu je kot yang aku nak bagitau.....kalo dah dengar seminar tu dan ingin berkecimpung dalam pelaburan emas nie boleh ler hubungi aku di talian 0197360188...kalo tak mahu melabur pun takper dan mahu sekadar beli emas jongkong atau dinar boleh gak berhubung ngan aku...kalo tak mampu beli emas jongkong cukup ler sekadar beli Dinar....dapatkan dulu aura emas ni.....harga mengikut harga semasa....nak tengok harga boleh tengok kat sisi blog aku nie ada gak....Wassalam....




Perkongsian Ilmu yang menarik:.....






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...